ROHKEUS - ÄÄRIMMÄINEN RENTOUTUS   TERVEYS - UNENLAATU - VASTUSTUSKYKY - LUOVUUS

Näyttökuva 2019-02-27 kello 12.46.53.png
Näyttökuva 2019-02-27 kello 12.46.53.png
Näyttökuva 2019-02-27 kello 12.29.54.png

Mitä hyötyä on kylmäaltistuksesta?

  • Endorfiinittuotanto käynnistyy, mielihyvä valtaa koko henkilön.

  • Kortisolin eritys lisääntyy mikä vähentää kehon kipuja ja laukaisee jumiutuneita lihaksia ja saa siten myös ryhdin ja hengityksen vapautumaan.

  • Vastustuskyky kasvaa ja flunssat pysyvät poissa.

  • Virkistää ja auttaa jaksamaan.

  • Parantaa unenlaatua joka pitkällä tähtäimellä luo terveemmän elämän fyysisesti ja henkisesti.

  • Lisää ruskeaa rasvaa, voi vaikuttaa suotuisasti painonhallintaan, ennen kaikkea auttaa aineenvaihdunnan vilkastumisessa ja saa verensokerin pysymään tasaisempana.

  • Rohkeus kasvaa ja itsetuntemus lisääntyy ja näin avaa tien pelottomampaan elämään.

Rento, pitkä ja säännöllinen hengitys saa autonomisen hermoston rauhoittumaan joka vuorostaan vahvistaa vastustuskykyä ja parantaa verenkiertoa. Oikeanlainen hengitystekniikka

- purkaa myös stressiä

- lisää kehotietoisuutta

- kasvattaa itsetuntemusta

Näyttökuva 2019-02-27 kello 12.46.53.png

Haluatko tarjota tiimillesi uudenlaisen kokemuksen, joka vie mukavuusalueen ulkopuolelle, mutta samalla rentouttaa ja saa stressin kaikkoamaan?

 

Tule kokemaan hengitysharjoitusten ja avantouinnin huikeat vaikutukset yhdessä työkavereiden kanssa.

 

Tämä on täydellinen virkistyspäivän ohjelmanumero, uuden tiimin ryhmäytysharjoitus tai johtoryhmän vetäytymisen loppuhuipennus!

Tilaa meiltä räätälöidyt avantojoogapaketit ryhmänne tarpeiden mukaan!

AVANTOJOOGA

AVANTOJOOGA MEDIASSA

Näyttökuva 2019-02-27 kello 11.49.12.png

Puoliseitsemän YLE1:llä

Toimittaja Matti Toivonen ja kuvaaja Sasha Silvala kävivät haastattelemassa Magnusta Villa Furuvikin rantasaunan avannossa

Huomenta suomi MTV3

Toimittaja Mika Tommola suorassa lähetyksessä maanantaina 25.02.2019 Villa Furuvikin rantasaunan avannon äärellä.

MTV3 Uutisten kevennys

Toimittaja Mika Tommola kympin kevennyksessä maanantaina 25.02.2019 Villa Furuvikin rantasaunan avannon äärellä.

Tämä on avantojooga

YLE1 Sometoimittaja teki koosteen avantojoogasta, kun sitä kuvattiin Puoliseitsemän ohjelmaan.

Detta är Isyoga

Hufvudstadsbladet intervjuade Magnus i 15 minuter medan han var i vaken. 

Förtsa sidan den 28.02.2019.

 AVANTOJOOGI​ 

Kylmäpäinen ja lämminsydäminen Magnus Appelberg on harjoitellut joogaa ja meditaatiota parikymmentä vuotta, vapaasukellusta sekä avantouintia yli 15 vuotta. 

Magnus opiskeli aikoinaan Teknillisellä korkeakoululla ja teki diplomityönsä vuonna 1986. Hän lisäksi valmistui Teatterikorkeakoulun tanssitaiteen laitokselta vuonna 1990, ollut tanssijan ammatissa ja sen jälkeen opiskellut itsensä Rebalancing-kehoterapeutiksi ja Astangajoogaohjaajaksi. Hän opettaa astangajoogaa omassa joogastudiossaan, Rööperin aamujoogassa, Helsingin keskustassa. 

 

Idea yhdistää joogan yksinkertaisia elementtejä tuli itsestään avantouintiharrastuksen myötä. Magnus huomasi, että kylmänsietokykyä voidaan parantaa joogan hengitystekniikoilla ja Vipassanameditaation elämänasenteella. Avannon positiivisilla vaikutuksilla, joogan hengityksellä ja meditaation asenteella saavutetaan lyhyessä ajassa merkittäviä, terveydellisiä hyötyjä. Tämän lisäksi itsensä voittamisessa loikataan kvanttimainen hyppy eteenpäin kohti keskittyneempää ja stressittömämpää elämää.

 

Magnuksella on vankka osaaminen anatomiasta ja fysiologiasta ja hän on myös tunnettu eloisana luennoitsijana. Magnus osaa ohjauksissaan huomioida sekä yksilön tarpeet että ryhmädynamiikan.

Yhteistyössä

Villa Furuvikin

kanssa

Avantojooga on täydellinen stressikuorman purku ja hermoston nollaus.

  • Tehostettua kylmäaltistusta stressin purkamiseen, terveyden parantamiseen ja rohkeuden lisäämiseen.

  • Stressi jää avantoon!

  • Tässä voitat itsesi ja tämän jälkeen pystyt kohtaamaan mitä haastetta tahansa! 

Joogan hengitystekniikka ja meditatiivinen keskittyminen on Avantojoogan ydin.

Avantojoogan hengitys- ja keskittymistekniikka auttaa pysymään pidempään kylmässä vedessä ja moninkertaistaa sinun kylmänsietokykyäsi.  Verenkiertosi vilkastuu tavalla, joka auttaa kokemaan kylmyyden helpommin.

Lähdet täältä tyyneellä mielellä ja ennenkokemattomalla hyvänolon tunteella.